Kursor

GRY

sobota, 2 sierpnia 2014

Witam

Witajcie kochani! Gram w MSP od samego początku, niestety ktoś ukradł mi tamto kont, tak więc po roku stworzyłam nowe, Katina buziaczek. Powstało ono w: marcu 2013r. Dziś wpadłam na pomysł o stworzeniu bloga, tak więc oto mój blog! Serdecznie zapraszam, a z tej okazji że to mój pierwszy wpis, Powiem Wam nieco o Duńskim MSP, przeglądałam sobie Duńskie MSP! I zauważyłam że w Danii dzieje się coś interesującego, to że została wprowadzona nowa zakładka, nie udało mi się jednak przetłumaczyć wszystkiego, ale wiem, że chodzi coś o zdjęciach, także przetłumaczyłam sobie że ten katalog będzie dostępny od 8lvl! Wiem także, że jeśli będzie chciało się z tego korzystać, będzie trzeba wchodzić na urządzenia przenośne. Myślę, że jeśli zobaczycie mój filmik: Nowości z Duńskiego MSP! Zobaczycie jak to wygląda! Konto: Marcela True:) Serdecznie pozdrawiam, i zachęcam do oglądania moich następnych postów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz