Kursor

GRY

czwartek, 28 sierpnia 2014

Wasze pytania&Moje odpowiedzi

Cześć,pisałam do was na koncie, żebyście zadawali pytania, 1 dzień minął, więc pora na pytania:)

1. Lato czy zima?
Lubię oba z nich, w lato można jeść lody i kapać się w basenie, za to w zimę można lepić bałwany i zjeżdżać na sankach!

2.Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Bardzo bym chciała, dlatego gdy nadarzy się okazja poproszę siostrę o naukę gry na gitarze klasycznej a następnie na elektrycznej:)

3.szczoteczka elektryczna czy manualna?
Do zębów używam elektrycznej, ale nadarzy sie okazja że mi się rozładuje i wtedy musze użyć manualnej.

4. Minecraft czy mp?
Raczej MSP, ma lepszą grafikę, ale minecraft'a też lubię:)

5.Lubisz Alakinga?
Szczerze, nie powinnam oceniać bo wcale nie znam, ale jakoś jej nie lubiłam...

6.Ulubiona gwiazda?
Betlejemska xd


7.Cieszysz się że powracasz do szkoły?
Cieszę się że spotkam przyjaciół, ale wiem że pierwsze dni szkoły są najgorsze , po za tym trudno mi będzie znów przyzwyczaić się na wstawanie o 6-30. A najgorsze jest pozostawić tę piękną pogodę...

8.Kolor oczu?
Niebieski, ale nie aż tak dokładnie...

9.Co byś oddała za swoje konto z msp?
Bez komentarza...

10.Wiesz w którym roku powstało msp?
Ludzie twierdzą, że w 2011, lecz moje zdanie jest inne... Postanowiłam założyć konto z rocznikiem roku, w którym założyłam te konto, i dobrze to pamiętam, nick wiki(20088) Chodzą plotki, że te osoby które stworzyły konta w 2008. 2009 lub 2010 będzie się wyświetlało, że stworzyli konto w 2012 lub 2011 roku, u mnie wyświetla się że konto powstało w 2012r. choć prawda jest inna...

11. Jaka jest teraz u Cb pogoda XDD?
Słonecznie +30c :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz