Kursor

GRY

sobota, 2 sierpnia 2014

Jak być sławnym?

Dostałam te pytanie, od jednej dziewcyny a mianowicie: Jak być sławnym na MSP? Trudno mi jest teraz na te pytanie odpowiadać, ale jednak napiszę jeszczę że, by być fajnym nie trzeba być sławnym? Ja np. nie jestem sławna. Alakinga jest sławna, ale co z tego? Ja jej niestety nie lubię...



 Na MSP każdy zaczyna od zera, i żeby być bardziej znana osobą trzeba czasu. Im więcej znajomych, tym to lepiej służy... Ale wolę nie odpowiadać jednak na to pytanie, ponieważ być słąwnym nie może być każdy, a ja jednak nie wpadłam na żaden pomysł. Ale rób dużo artbooków, filmów i looków, to pomoże ci być bardziej znanym, być może jeśli bedziesz cały czas przesyłać znajomym swoje świetne artbooki, to być może twój artbook trafi do TOP! Poproś znajomych, by wysłali ten artbook swoim znajomym, i żeby ci znajomi znajomych, wysłali swoim znajomym, i tak w kółko:) to napewno coś da, a jeśli twój artbook lub film będzie w top staniesz się sławnym:) Ale bardzo was proszę, nie zadawajcie więcej takich pytań:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz