Kursor

GRY

niedziela, 8 maja 2016

Rozmowa z Gwiazdą #1

Dziś postanowiłam rozpocząć nową serię. Chodzi mi o wywiady z gwiazdami na MSP. W sumie, to jak nazwa strony, MOVIE STAR PLANET - PLANETA FILMOWYCH GWIAZD. CZyli każdy na MSP jest tzw. 'gwiazdą', ale będę prowadziła wywiady z MovieStar z wysokimi lvl'ami.

Dzisiaj wywiad z: Jula 89
Lvl- 59
Profil:



R-Redaktor (czyli ja)
J- Jula 

R: Hej. Mogę przeprowadzić wywiad na bloga? 
J: jasne, tylko prosze w miare mozliwosci krotko bo cala poczta zawalona.
R: Okay. No więc przejdźmy do pytania: Jak znalazłaś stronę MSP?
J: trudno mi jest sobie przypomniec ale mysle ze z reklamy CN.
R: A co najbardziej lubisz robić na MSP?
J: tworzenie filmow to wielka frajda, od zawsze to lubilam.
R: Czy MovieStar zmieniły się od czasu gdy zaczęłaś grać?
J: tak. zdecydowanie się zmienily. chociaz i teraz jest duzo milych osob, to wiele i tak pisze do mnie jedynie w materialistycznej sprawie.
R: Mam jeszcze ostatnie pytanie: Czy początki były trudne?
J: jasne ze byly. ale wystarczy troche ambicji i mozna osiagnac wiele.
R: Dziękuję za wywiad! :)
J: ja tez dziekuje
 
Bardzo się cieszę że wywiad się udał i mam nadzieję że Wam też się spodobał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz