Kursor

GRY

poniedziałek, 9 maja 2016

Maratonowy Poradnik #2- Przeklinanie

Dobra a teraz przeklinanie. No więc kiedyś ktoś napisał na statusie przekleństwo. Zdziwiłam się- jaak on to zrobił. Jednak teraz nawet sposób z przekleństwem <wzór>: <przekleństwo>x-o (w sensie: kurwax-o [ na miejsce x-o wstawi się emotka, ale słowo zostanie zakratkowane]. Ten sposób mogę uznać za nieudany, ale wpadłam (tak, ja osobiście) na inny. Są takie literki, niby normalne, ale trochę inne.
Alfabet wygląda tak:
α, ą, в, ¢, ć, ∂, є, ę, f, g, н, ι, נ, к, ℓ, ł, м, и, σ, ρ, я, ѕ, т, υ, ω, у, z, ź, ż 
Teraz kilka przykładowych słów:
- ¢нυנ
- ∂υρα
- кυяωα
 Dobraa, no jest, ale czy działa?! Zaraz się okaże!

Wkleić się da, ale czy wysłać?
Jeeest! Jestem z siebie dumna, a Wy? Udało się! No to teraz możecie szpanować xDD 

A ja przesyłam Wam link, gdzie możecie takie słowa wygenerować: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz