Kursor

GRY

piątek, 3 października 2014

Tęczowy most

Tęczowy most niebo dla zwierząt. Jeśli mój piesek przeżyje będe zawdzięczać to jednej osobie...

Wiersze o pieskach:

Psia brama do nieba
Odszedłeś, lecz wciąż jesteś
W moim sercu na zawsze zalegniesz
W moje ciało wstąpiła Twa dusza
Tak, że niestraszna mi powódź lub susza

Kiedy stanę przed bramą
Z łaską mi daną
I zobaczę dostojne anioły
To zatęsknię do psiej sfory

Rzucę okiem na bramę do Nieba
I szepnę ,,Mnie tam iść nie potrzeba
Ja chcę iść tam, gdzie Astra odeszła
Chcę z powrotem z tym miksem zamieszkać"

Anioł westchnie, poda mi rękę
A gdy już cała zblednę
Popatrzy mi w oczy i szepnie:
,,Wybór należy do Ciebie"

Doprowadzi mnie do pewnej bramy
Przy której jakiś pies ukochany
Ze skrzydłami i aureolą na głowie
W moim języku dostojnie powie

,, Nikt jeszcze nie wybrał z ludzkości
Nosów, ogonów, mięsa i kości
Zostanie Ci to wynagrodzone"









I założy mi PSIĄ aureolę
 Są pewne rytuały, które zachowuję:
więc: tapczan tylko w połowie zajmuję,
nóg pod stół kuchenny nie wsuwam za daleko.
drzwi otwieram szybko, by nie za długo czekał.

Chodzę na spacer drogą utartą od lat.

Ja i cień mojego psa.







Czy dotarłeś bezpiecznie, kochany,
po drabinie z bielutkich obłoków
do tęczowej, świetlistej bramy?
...Uchylona, choć nie słychać Twych kroków.

Wsuń łapeczkę w szparę - w tę niebieską,
teraz główkę; widzisz most? – piękny pewnie!
Nie bój się, podążaj jak ścieżką,
drugi brzeg to Twój dom, choć beze mnie.

No a ja, chociaż serce mi pęka,
myślę tutaj o Tobie z uśmiechem,
przecież wiem, kto na Ciebie tam czeka.
Znam ich, wiedzą że idziesz.
Już lepiej?

Bądź szczęśliwy w tęczowej krainie,
ja swą miłość Ci czasem podeślę,
- zbieraj ją, gdy do Ciebie dopłynie,
ale czasem odwiedź, choć we śnie. 
 
 
 
 
 
Słyszeliście o tęczowym moście? Podobnież tam trafiają zwierzątka, i ich malutkie choć wielkie w miłość serduszka.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz