Kursor

GRY

poniedziałek, 4 lipca 2016

Ciekawostki na temat MSP o których prawdopodonie nie miałeś pojęcia

Witajcie. Jestem raczej mało odpowiedzialna, ale to już wiem od dawna. Powodem mojego wyażenia jest to, że dawno nie było postu.
EDIT

Hejoo! Przepraszam że nie było postu gdzieś tak mniej/więcej od jakiegoś miesiąca. Zbyt ogólnego powodu nie posiadam, więc przejdźmy po prostu do tego co w tym poście powinno się znajdować.

Od razu muszę podkreślić że ckilka (chyba 2) ciekawostek skradłam (oczywiście ubierając słowa w inny sposób, porównując do aktorki) z bloga:  http://mspnaszymdrugimzyciem.blogspot.com/2015/01/ciekawostki-o-msp.htmlBLOG

A mianowicie ciekawostki o MSP. Wyszperałam je w miarę głęboko, w miarę tak że myslę że o niektórych mogliście nie wiedzieć.

1. Statystyki wynoszą że w dzień średnio co 2 sekundy użytkownicy z Polski aktualizują statusy.
( no ale wiecie, te statystyki to podobnie jak opakowanie a jego zawartość xdd)
No ale kontynuując:
2. Clauss Lykke Jensen czyli założyciel MSP stworzył wszystkim nam znaną grę <MSP> bo jak twierdzą informacje zainspirowała go tym jego kotka która miałaa podobnież na imie Star.
(No nie wiem czy to prawda, no ale tak twierdzą blogi zagranicznych, ja widziałam tylko zrzuty ekranu <screeny>)
3. W lipcu, gdy gra miała w Polsce dopiero swoje początki wprowadzono jeden dzień, w którym każdy mógł ukraść look innej osobie za darmo. Czemu ukraść? Bo osoba której look został ukradziony nie miała ubrań z tamtego looku w swojej szafie. Na szczęście twórcy zauważyli ten błąd i szybko zadziałali. Wszyscy odzyskali swoje ubrania.
(Wydaje mi się że pamiętam to, bo gram od początku gry. Jednak mój mózg może wmówić mi najmniej możliwe rzeczy, więc ja już nie wiem. Wiem na pewno że niestety nie wzięłam w tym udziału bo prawdopodobnie nie wchodziłam tego czasu na MSP)
4. W wakacje już od początku działania MSP w 2011 roku prawdopodobnie Uluniunia wymyśliła tzw ,,Dzień łysola''. Kurde śmieszna nazwa, ale wracając, to święto odbyło się w pokoju jakiś tam użytkowniczek. Głównie chodziło o to żeby przyjść bez nakrycia głowy. Edit: Przyjść bez włosów, noo.. tak na Pazdana XD Jak to wyglądało ?
* Zdjęcie ukradłam z bloga który już wyżej podlinkowałam, ale zrobię to ponownie, żeby nie było: BLOG 
Ale ogólnie screen należy do użytkowniczki: xHinatagx. *
 Dobra, może kiedyś będzie ich więcej, bo dla niektórych 4 to za mało, ale brzuch mnie boli trochę ;CC Smuteq max bo chciałam jeszcze coś napisać ale idę spać.. Nie no, w telu pogrzebię .. xD
No to ten..> Dobranoc albo miłego dnia boo nie wiem o której przeczytasz ten wpis :)

EDIT
 Zaraz na blogu pojawi się nowy post jakoś wytrzymam z bólem. Pozderki i dozo !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz