Kursor

GRY

środa, 27 kwietnia 2016

WINDOWS 10 - co warto wiedzieć

Hejo :3 
Chyba każdy posiadacz komputera dobrze we, że od kilku miesięcy w systemie operacyjnym istnieje opcja pobrania DARMOWEJ wersji nowego oprogramowania - Windows 10 :) Tak, za darmo!

Mamy 30 dni (miesiąc) na zrezygnowanie, co oznacza, że po miesiącu jeśli nie zrezygnujemy z W10 (w skrócie) będzie on na zawsze.

Miałam takie nastawienie że Windows 7 jest najlepszy i lepszego nie ma, bo byłam do niego przyzwyczajona, ale zaryzykowałam i muszę podważyć swoje własne zdanie na ten temat... W10 jest naprawdę bardzo fajny. Bardziej unowocześniony i oczywiście darmowy. Dla osób które twierdzą (chociaż nie wiem czemu) że to jakiś 'wirus' <tak uważała moja siostra (?!)> to spokojnie mogę zapewnić że tak potężna firma nie rozdaje wirusów, także spokojnie możecie to sobie pobrać. Proces ten trwał u mnie baardzo krótko, bo jedynie 30 minut, sama zdziwiłam się, że tak szybko nastąpiła zmiana.. No ale czy warto? Jeśli wasz dawny system operacyjny znudził się wam, to gorąco zachęcam do pobrania! No okay, ale jak to wygląda?

Na początek nowy wygląd paska startowego i nowe widgety (patrz na czerwono xd):

 Pierwsza 'ikona' to unowocześnione menu:
To przypomina mi trochę system telefonu Microsoft Lumia.. :)

Drugi znaczek (patrz zdjęcie 1-sze) to szybsze wyszukiwanie.

Zaś trzecia ikona to zrzut wszystich kart i aplikacji, suuper opcja jak dla mnie mega xd

4 ikonka z literką 'e' to przeglądarka internetowa, dokładniej nazywa się Microsoft Edge :)

Piąta ikona to po prostu sklep. Można tam pobrać takie aplikacje jak na androida, ale istnieje też bardzo fajna aplikacja którą odkryłam już jakoś dawno i nosi ona nazwę BlueStack koniecznie pobierzcie. (Możliwość pobrania aplikacji które dostępne są 'jedynie' na telefon)





Wygląd folderów też nieco się zmienił (nie patrzcie na dysk d, zawalony):
<A i jakby co, wszystkie SS i cały tekst ogólnie pisałam ja, żeby nie było :) >

Paint się nie zmienił, został w podstawowej wersji, a to nawet dobrze bo ja być miszcz painta ;3 :D




No i też bardzo fajne Centrum Akcji:


Dodam że dźwięki systemowe są o wiele milsze dla ucha w porównaniu do niektórych z W7 np. błąd systemu  :)

Jest jeszcze wiele super nowości, ale to odkryjcie już sami. Tymczasem ja gorąco polecam Wam Windows 10! :) Jesli Wam się nie spodoba (chociaż w to wątpię) w przeciągu miesiąca możecie zrezygnować i wrócicie do dawnego systemu! Dziękuję za uwagę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz